Home » Isu Semasa » Dalam Negara » Gambar Bogel Kepada Teman Lelaki
Gambar Bogel Kepada Teman Lelaki

Gambar Bogel Kepada Teman Lelaki

Kononnya memberikan gambar kepada teman lelakinya menunjukan kesetiaan dirinya kepada teman lelaki tetapi akhirnya memberi padah kepada diri sendiri. Inilah kisah mengenai isu gambar bogel teman wanita dijadikan bahan ugutan oleh seorang lelaki kepada teman wanitanya untuk memeras ugut.

Wanita tersebut diugut gambar bogel wanita kuantan tersebut akan disiarkan di internet jika tidak dapat memberikan wang kepada lelaki tersebut.

Wanita yang dikatakan berasal dari Temerloh, Pahang tersebut terpedaya dengan pujukan dan janji manis yang ditaburkan oleh teman lelakinya sehinggakan wanita tersebut bersetuju untuk mengirimkan gambar bogelnya melalui MMS.

Namun, harapkan anjing, anjing makan tuan. Lelaki tersebut mula berubah sikap dan memerangkap mangsa supaya menuruti semua kemahuan nya.

Selepas tidak tahan dengan apa yang terjadi dengan mangsa, mangsa membuat laporan polis mengenai kes tersebut. Kini polis sedang membuat operasi memburu lelaki tersebut.

Moral of d Story : Jangan percayakan teman lelaki anda. 

p/s: gambar hiasan je tu ek icon wink Gambar Bogel Kepada Teman Lelaki

18 comments

  1. kewak kau kutuk laki, hahaha

  2. biarlah rahsia

    alah semuanye pasal lelaki… law teman lelaki 2 x mintak… x jdi pulak cam ni… yg perempuan sayangkan pakwe dye tkut disambar orang atau takut pakwe dye tingalkannya.jdi perempuan 2 bagi jela… tpi ape lelaki 2 ada muslihat lain… lelaki sebenarnya nak puaskan nafsu dye jew…. lelaki memang jaat n ego…

  3. bodohnye.. tak der keje laen keh dri bgi gamba cm tuh dkat llaki.. sedor ler mkck2 kt lua sne yg bgi gamba cm tuh dkat boyfriend sndri..

  4. erm 2 la bodoh sngt,,,,ln kli bt r ag….

  5. knpa ta bagi keluarga tgk dulu kuang kuangkuang

  6. Perempuan bodoh je wat camtu.

  7. buat bende tak fikir dulu..bile dah jd mcm nie bru nk sedar…tak pe la..asalkan dorang bahagia jer wat camtu..

  8. Bese la tu skrg ni..

    mcm2 ada..

  9. sekang ni macam2….knp la duk bagi gambar kat pakwe..kan tak pasal2 merana…..isk2…

  10. bila la perempuan2 ni nak sedar benda2 ni semua..ntah la. sedih ak tgk..tp salah dorang jugak..cepat sangat percaya kata "teman lelaki" dorang tu..

    <abbr>izzat’s last blog post..Photos of Petronas Malaysian Formula 1 Grand Prix 2009 at Sepang International Circuit, Malaysia – Part 1</abbr>

  11. awat tak boleh fikir panjang…

    <abbr>BAGAK’s last blog post..Klimaks Dua Bukit Satu Batang</abbr>

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge
Scroll To Top