Home » Isu Semasa » Dalam Negara » (Gambar) Kanak-kanak 3 Tahun Mati Dirogol,Diliwat dan di Dera Oleh Warga Afrika
(Gambar) Kanak-kanak 3 Tahun Mati Dirogol,Diliwat dan di Dera Oleh Warga Afrika

(Gambar) Kanak-kanak 3 Tahun Mati Dirogol,Diliwat dan di Dera Oleh Warga Afrika

Jika anda baca harian metro semalam pasti anda akan dapat lihat berita dimuka hadapan mengenai kisah yang menyayat hati apabila seorang kanak-kanak berusia 3 tahun mati akibat didera,dirogol dan diliwat oleh teman lelaki ibunya sendiri yang berasal dari Sudan.

Apa yang pelik bagaimana ibu kanak-kanak ini sendiri boleh membiarkan perkara ini berlaku?

Ibunya masih boleh berbohong perkara sebenar ketika membuat laporan polis yang kononnya anaknya mati didera oleh orang gaji mereka sedangkan selepas polis membuat siasatan, tiada rekod yang menunjuk mereka pernah mengambil orang gaji.

Semuanya terkantoi apabila pihak hospital membuat bedah siasat dan mendapati terdapat kesan kecederaan pada kemaluan kanak-kanak terbabit begitu juga pada bahagian qubur mangsa.

Akhirnya wanita tersebut mengaku yang dia terbabit dalam melakukan penderaan kepada kanak-kanak ini bersama dengan teman lelakinya.

“Bagaimanapun, lelaki berusia 24 tahun itu hanya belajar sebulan sebelum tinggal bersama kekasihnya iaitu wanita warga tempatan di sebuah kondominium di Batu 9, Kajang.

“Difahamkan, lelaki Afrika terbabit tinggal serumah dengan wanita tempatan itu yang mempunyai seorang anak perempuan berusia tiga tahun hasil perkahwinannya sebelum ini,” katanya.

Menurutnya, lelaki terbabit yang kerap diminta menjaga kanak-kanak terbabit dipercayai sering memukul selain merogol dan meliwat mangsa terutama ketika ibunya tiada di rumah kerana keluar bekerja pada waktu siang.

Kedua-duanya dihadapkan ke mahkamah atas tuduhan membunuh.

Hukuman setimpal ??? “Bunuh hukumnya bunuh”

55 comments

  1. sian budak 2…

  2. KEPADA WARGA YG XDK MEGENAL ERTI KASIH SAYANG > BERTAUBAT LAR SEBELUM TUHAN MENGHANTAR "RAHMAT NYA" D HADAPAN MATA MU SENDIRI !

  3. huhu……memang manusia xada hati perut..bunuh mesti di balas ngn bunuh..!..

    anak tu anugerah Allah….nnt kalau kte mati,ank tu la y nak usung jenazah kte…y nak sedekahkan doa u kte…

    tapi, kalau ank tu di bunuh…jgn harap la ko nak bau syurga..apetah lg masuk….sy betul2 simpati pada kanak2 malang nie…tapi insyaallah…die pasti aman n tenang di sane…sentiasa dikelilingi bidadari….

    buat si ibu..penyesalan tiada guna lg..tiada maaf utk mu!

  4. cane lar azab die sblum bdk tu mati..
    sakit Tuhan jer y tau..
    sian nyer….
    moge roh nyer d cucuri rahmat..

  5. msh ada jugak awek dri srwk yg mnt mereke nie..ex gf aku pnh ckp diorg nie baik..haktuuui…mnyampah aku…nsib baik dh pts..

  6. gila!!!!
    ad ke ibu sanggop wt ank cm 2….
    hurm…dunia2…..
    cian at dak 2…
    lau xnk anak 2….
    bg mk ak jga… confirm2 chat n bhgia…

  7. Buat ape kte perlu bela owg yg sangup bunuh bayi yg xbdosa.,kalu dorg xde blas kesihan kt bayi yg xbdosa,knp perlu buang bayi 2?hukuman gantung sampai mati memg sy dan kwn2 sokong sbulat suara..,mcm xde agama arh korg bunuh bayi..!skunk ni korang bunuh bayi 2.,giliran korang pn akn sama mcm bayi yg korang buat..,korang ttp dpt "HUKUMAN GANTUNG SAMPAI MATI"..hukuman 2 stimpal dgn ape yg korg buat pda bayi yg xbdosa…!padan arh dgan muka korg yg xmalu 2..SOKONG..SOKONG..

  8. Erica Aly Eric

    Mudah-mudahan orang yg mendera arwah budak tu akan menerima balasan yg setimpal dgn perbuatannya itu

  9. binatang pun ade rasa kesian…hukuman yg sepatutnya sula je sampai mati biar rasa sakit ke sedap…kalo takat penjara,baik lepas je celaka 2.yg peliknye jiran2 sebelah xdengar ke budak 2 meraung?cuba bayangkan anak kita sendiri yg kena?renung2kanlah

  10. Dia perlu memberi hukuman seperti mencabut kuku,memukul dengan wayar elektrik dan sebagainya.Dia perlu tahu ape tu dera…..

  11. kasihan apanya orang asing datang sini buat hal xkan nak biarkan……
    hukuman yang setimpal sula sampai mati kepada kedua2 pasangan tersebut…perempuan yang sanggup buat begitu kepada anak sendiri tak layak d panggil ibu…buta kerana cinta!

  12. org camni la patut ditembak kat khalayak ramai…

  13. kita tak boleh salah kan mak budak tu..sbp negro tu yg bunuh budak tu.hmm……..mak dia pon 1 kenapa pilih negro mungkin buta warna kot.kalau nak pilih suami luar negra janggan lah pilih negro.klau pilih org putih ke latin ke takpe jugak…ni negro.sy bukan nak mengutuk mak nya.

  14. ikutkan hati aku terajang je leleki afrika 2.tak sedar diri,dah lah belagak. cakap pon macam orang kena rasuk.dah la hitam memang afrika tak malu menumpang di negara orang..di sarawak dia orang ni ade hati nak pikat orang iban sarawak tp org sarawak ejek diorang,sampai marah.kalau dibandingkan dgn kere, kera lg hensem.

  15. agak2 la…

    potong dan sula

    pastu rejam ramai ramai

  16. echizen kurage

    semoga tuhan ampun kn kedua org tua ny dan bertaubat…sesungguh ny tuhan maha pegasih lagi maha penyayang…

  17. Semoga Tuhan memberikan ruang pertaubatan kepada pasangan tersebut sebelum hukuman mati dijalankan…

    Biarlah roh anak yang tidak berdosa yang menjadi mangsa kekejaman insan yang dikuasai Iblis seperti ini di seluruh dunia dijanjikan syurga yang nyata. Amen!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge
Scroll To Top