Select Page

FAM Bangsat? Laman Web Rasmi FAM Kena Godam

Oleh kerana tindakan FAM menaikan harga tiket perlawanan akhir Piala Malaysia 2011, Terengganu vs Negeri Sembilan, semua peminat fanatik Terengganu dan Negeri Sembilan tidak berpuas hati.

Namun, tiada apa yang mampu dilakukan oleh peminat walaupun pada mulanya terdapat ura-ura mahu memboikot pembelian tiket perlawanan akhir sehingga FAM menurunkan harga. Akhirnya tiada tindakan untuk menurunkan harga dari FAM tetapi hanya subsidi dari kerajaan negeri masing-masing dalam membeli tiket perlawanan akhir tersebut.

Di Negeri Sembilan jualan tiket pada kadar RM 30 manakala di Terengganu jualan tiket pada harga RM 25. Harga selebihnya ditanggung oleh kerajaan negeri.

FAM Angkuh

Setiausaha Agung FAM, Datuk Azzuddin Ahmad (gambar) secara jelas menyatakan kepada media pihaknya tidak bercadang menurunkan harga tiket kerana selepas kajian, Jawatankuasa Pertandingan Tempatan mendapati harga tiket itu adalah wajar.

“Harga tiket itu dianggap wajar kerana FAM terpaksa menanggung beberapa kos termasuk bayaran kepada pihak stadium, keselamatan dan beberapa faktor lain,”

Beliau juga berkata, Malaysia adalah sebuah negara demokrasi dan penyokong bebas memilih untuk memulau perlawanan akhir nanti dan FAM tidak mempunyai sebarang kuasa bagi menyekat keputusan mereka. -HMETRO-

BOIKOT

Bagaimanapun boikot pembelian tiket dan perlawanan akhir tetap tidak mampu untuk dilaksanakan disebabkan banyak faktor. Antaranya;

1. Untuk penyokong Terengganu mereka telah menunggu selama 10 tahun untuk mereka menyaksikan pasukan mereka di pentas akhir Piala Malaysia.

2. Ini merupakan tahun ketiga berturut-turut Negeri Sembilan berada di pentas akhir dimana mereka juga kalah dengan Kelantan pada musim lalu. Jadi pastinya penyokong Negeri Sembilan masih ramai yang mempunyai semangat untuk menyaksikan pasukan mereka di perlawanan akhir.

3. Mesej tidak sampai kepada semua rakyat dimana hanya secara online kempen boikot dijalankan dan masa yang agak singkat untuk memberi tekanan kepada FAM.

4. Pihak negeri memberi subsidi pembelian tiket. Walaupun dikatakan hanya untuk jumlah terhad dan selebihnya tetap perlu bayar RM 50.

Namun, dikhabarkan  Ultras Negeri Sembilan tetap meneruskan boikot diluar stadium dan terdapat juga penyokong Terengganu akan melakukan perkara yang sama.

Secara umumnya, FAM telah berjaya memudarkan seri  PIala Malaysia 2011 kepada penyokong Negeri Sembilan dan Terengganu.

Laman Web FAM Kena Godam dan Mesej Untuk Mereka

So hang ckp ni negara demokrasi eh? So kami tak puas kami godam ja.. Don`t blame us shithead u ask for it dlm suratkhabar ni. Penyokong bebas buat apex2 je.

Wahai FAM si kapitalis anjink!! Anda sentuh jiwa, kami hancurkan poket anda. Kami mampu buat lebih lagi daripada ini. Kami mahu ranking naik dan harga tiket turun, bukan ranking turun tapi harga tiket naik. Rakyat terseksa dengan ideologi rm 50 anda. Alasan tak masuk akal. Anda jangan fikir rakyat bodoh. 100 tahun baru boleh bolasepak Malaysia maju yer!!! cakap pakai bontot ke wahai FAM….. Pegi mampos la FAM!!! FAM anjink!!!FAM anjink!!!FAM anjink!!!FAM anjink!!!FAM anjink!!!FAM anjink!!!FAM anjink!!!FAM anjink!!!FAM anjink!!!FAM anjink!!!FAM anjink!!!FAM anjink!!!FAM anjink!!!FAM anjink!!!FAM anjink!!!FAM anjink!!!FAM anjink!!!FAM anjink!!!FAM anjink!!!FAM anjink!!!FAM anjink!!!FAM anjink!!!FAM anjink!!!FAM anjink!!!FAM anjink!!!FAM anjink!!!FAM anjink!!!FAM anjink!!!FAM anjink!!!FAM anjink!!!FAM anjink!!!FAM anjink!!!FAM anjink!!!FAM anjink!!!FAM anjink!!!FAM anjink!!!FAM anjink!!!FAM anjink!!!FAM anjink!!!FAM anjink!!!FAM anjink!!!FAM anjink!!!FAM anjink!!!FAM anjink!!!FAM anjink!!!FAM anjink!!!FAM anjink!!!FAM anjink!!!FAM anjink!!!FAM anjink!!!FAM anjink!!!FAM anjink!!!FAM anjink!!!FAM anjink!!! Fuck FAM!! Fuck FAM!!Fuck FAM!!Fuck FAM!!Fuck FAM!!Fuck FAM!!Fuck FAM!!Fuck FAM!!Fuck FAM!!Fuck FAM!!Fuck FAM!!Fuck FAM!!Fuck FAM!!Fuck FAM!!Fuck FAM!!Fuck FAM!!Fuck FAM!!Fuck FAM!!Fuck FAM!!Fuck FAM!!Fuck FAM!!Fuck FAM!!Fuck FAM!!Fuck FAM!!Fuck FAM!!Fuck FAM!!Fuck FAM!!Fuck FAM!!Fuck FAM!!Fuck FAM!!Fuck FAM!!Fuck FAM!!Fuck FAM!!Fuck FAM!!Fuck FAM!!Fuck FAM!!Fuck FAM!!Fuck FAM!!Fuck FAM!!Fuck FAM!!Fuck FAM!!Fuck FAM!!Fuck FAM!!Fuck FAM!!Fuck FAM!!Fuck FAM!!Fuck FAM!!Fuck FAM!!Fuck FAM!!Fuck FAM!!Fuck FAM!!Fuck FAM!!Fuck FAM!!Fuck FAM!!Fuck FAM!!Fuck FAM!!Fuck FAM!!Fuck FAM!!Fuck FAM!!Fuck FAM!!Fuck FAM!!Fuck FAM!!Fuck FAM!!Fuck FAM!!Fuck FAM!!Fuck FAM!!Fuck FAM!!Fuck FAM!!Fuck FAM!!

credit: UM’07, pjpb cr3ws, gaysec, anti-p4sti

Layari : FAM.ORG.MY

Apabila Sultan Mula Bertitah

Presiden Persatuan Bola Sepak Malaysia (FAM) Sultan Ahmad Shah meminta penyokong Terengganu dan Negeri Sembilan mengetepikan isu kenaikan harga tiket sebaliknya datang beramai-ramai ke Stadium Shah Alam pada Sabtu ini bagi menyokong dan membantu pasukan masing-masing dalam perlawanan akhir Piala Malaysia.

“Kalau dapat 80,000 orang datang adalah baik untuk kedua-dua pasukan, bukan kepada FAM”

“Kesian juga pasukan negeri-negeri telah belanja berjuta-juta untuk nak perbaiki pasukan masing-masing. Marilah kita beramai-ramai menyokong kedua-dua pasukan ini, dalam masa sama menolong menambahkan pendapatan daripada jualan tiket kepada kedua-dua pihak”

“Tinggal beberapa jam lagi nak sepak mula, takkan nak tukar” – Presiden FAM Sultan Ahmad Shah -BERNAMA-

Kredit Foto : Kelab Penyokong Terengganu dan Negeri Sembilan

1 Comment

  1. comolot

    no way FAM akan turunkan bro. tgk la tahun depan FAM naikkan jadi RM70 pulak.

    ni semua nak ambik kesempatan cilok duit penyokong utk beli rumput baru kat std shah alam tu.

    dah la infrastruktur macam celaka, seating jauh nak mampus dari padang. bayar mahal2 setakat boleh tgk player kecik mcm semut. ptui!!

    Reply

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *